Sunday, May 30, 2010

Lady Gaga




Lady Gaga

Kita sudah tau yang Lady Gaga ini orangnya yang agak ganjil. Ganjil yang dimaksudkan ini dari segi Fashion. Pelik-pelik fashion dia ini. Baru-baru ini aku ada paper metro keluaran hari apa aku tak ingat. Tapi dalam statement paper tu cakap yang Lady Gaga ini nak potong kaki sebelah kanan dia sebab dia nak kasi unik dari orang lain. Gila ke? Waras? Aku sendiri pun tak paham apa yang Lady Gaga nak rasa unik lagi. Apa kata dia ambik kaki potong tu sambung je kat atas kepala dia. Baru pelik kan? :D..Anyway Lady Gaga the best artist! Sebab lagu-lagu dia memang gempak. Walaupun unik tapi mantap! Ha,satu lagi cerita. Aku dengar dari orang ramai mengatakan yang Lady Gaga ini "KHUNSA" bagi aku dia tetap dirinya. Takkan la aku nak gi selak kain dia tengok kan. Nak jumpa pun belum tentu. Apa-apa pun korang pikirlah sendiri..



No comments:

Post a Comment